Dagens outfit

Bjuder på dagens klädsel:

                 

                 

                 

                 

                 

                 

Rutig skjorta - Banana republic (köpt i USA)
Gamla shorts - Lindex
Rosa ballerinaskor - Skopunkten
Skinnjacka - H&M (köpt i USA)
Armband - Pondus (det var ett sådant armband jag tappade bort idag :()

Jag har väldigt många plagg där jag skriver "(köpt i USA)". Jag och min familj var där i påskas och då åkte mamma, min brorsa och jag till en JÄTTESTOR outlet utanför New York. Grymt stor med många dyra märken som Gucci, Prada, D&G, men också vanliga som GAP och sånt. Där köpte jag iaf jättemycket kläder, bl.a. skjortan där uppe och mina beiga, höga Converse. Kommer minnas den dagen hela mitt liv, haha!

Nu ska jag ta ett spa, så att jag fräschar upp mig lite. Puss o kram! 

//Sara ♥
                
                  

                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt med rutigt! :)

2010-08-26 @ 22:27:04
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: albulena

söta ballerina skor.

2010-08-27 @ 22:05:33
URL: http://aalbulena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0