27 augusti

Hej bloggen!

Kom hem för ett tag sedan. Har ätit mellis och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra! Hanna och Vendela är typ lite småsjuka så... Kanske ringer Anna?

Juste, vi hade ju skolfoto idag! Tror att det gick gaanska bra på klassfotot, men porträttet... F*n säger jag bara. Mitt hår stod ut oh jag såg helt störd ut men man fik typ 3 chanser, sedan var det nästas tur. Varför blir jag ALDRIG bra?? Har hänt typ en gång och det var i tvåan.. Haha.

Ikväll får vi gäster, halv sju. Det är kräftskiva! Bra, älskar kräftor!! :) På lördag har jag ingen aning omvad jag ska göra, men på söndag sk jag iaf spela match!

Hej så länge! ♥

 
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0