HANNA, HANNAH, VENDELA AND MOI

Hej igen!

Är hemma nu och Hanna, Hannah och Vendela är här! Vi pluggar just nu, skitkul... Hanna förhör Vendela på NO: n. Hon visar så fint med sitt egna lilla täckenspråk, haha!

Idag var det så himla kul när vi hade slutat. En kille i vår parallellklass sa att om vi sa "****,DU ÄR HET SOM SOLEN!!" då skulle vi få typ godis. Så vi gjorde det, haha, det var så dj*** kul. Men han lyssnade ändå inte, men vi garva så himla mycket ändå, hahaha. 

Det blev ett kort inlägg , men jag bloggar mer innan min träning. Vi ska bara plugga lite till sedan ska vi hoppa studsmatta! 

Hörs sedan, puss! ♥


                    

                         Haha, Hanna tar ALLTD mina flingor och börjar småäta som om det var godis! Galen...

                      

    Hahahahaha, jag DÖÖÖÖÖÖÖR!!! De här bilden ska bli övetäckt, min min (haha)... Inte vacker!

              

             

            

                                             Slänger lite med håret... Hanna lyckades fånga ögonblicket!

                                 

                                          

Det var inte alla bilder, men jag lägger upp resen sedan. Nu måste vi plugga..................

Hörs innan min träning! Puss o kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0