Yeeeeeeeha!

Godmorgon!

Idag så händer det en skitkul grej: Annas mamma har födelsedagsfest! Dom ska ha festen på deras lantställe och jag ska sova över :) för festen är från 14-02 (kommer nog bli senare, hehe). Så efter att jag har ätit frukost så ska jag packa lite sova-översaker och sedan ska jag klä ut mig: temat på festen är vilda vestern! Yeeha!
Visar outfiten sen, men jag kommer nog att ha pappas jeans (lol) med mitt bruna läderskärp till. Vit t-shirt och min jeansskjorta som jag köpte igår och ett av mammas gamla boots med klack! Jag fullkomligt suger på att gå i klackar, men dessa är väldigt lätta att gå omkring i, som vanliga skor bara att mana blir lite högre ;)

Vad ska ni hitta på idag? ♥


               

                                                 
Glassätarna Sara, Elsa och Hannah!

                
                   

             
Fina Hannah! August klipper vi bort, tror inte han vill att jag ska visa hans min, hehe

                   

                                                        När jag provade jeans på Gina

                   

                                                               Glada Elsa på Ginatricot!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

hahaha ja, verkligen tur att den inte var upphittat i Sverige XD

2010-09-04 @ 13:23:26
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0