GRATTIS BRORSAN!

Hej igen! Träningen gick bra, var så himla sugen på att träna! Ibland är de skönt att skippa träningar, men när jag inte tränat på en hel vecka blir jag jätteträningssugen oh känner mig jättetjock! Lite fånigt, men så är det. Så idag var det jättekul! Efter träningen stannade jag och Hanna kvar, i typ 25 minuter och snackade med två tjejer i vårt lag. Hahaha, vi pratade om alla våra sjuka lärare som vi har haft, haha! Det blev mycket skratt :)

Ibland vill jag bara skrika ut: JAG ÄLSKAR MITT LIV!!! Och så känns det nu. Jag har underbara kompisar som jag alltid trivs med. Idag har jag bara varit glad och då känns allt så himla bra. Om ni känner: jag hatar den här dagen", så le! Försök att skratta och vara glad och positiv! Ni kanske inte ska gå runt och stor-smila hela tiden, det kanske ser lite sjukt ut, haha :) Men le inombords! Allt kommer att kännas så mycket bättre då, lovar! Jag övar på det här varje dag och när jag lyckas får den känslan då jag bara vill skrika ut att jag älskar livet. Tro på er själva, ni är bäst! Man lever bara en gång, så släpp loss och ha kul! 

Mamma kom hem för ett tag sedan. Hon kunde inte vara med imorse  när vi firade Adam, för hon skulle på jobbresa till Danmark. Så nu har vi haft tårta och presenter igen! Nu fick min nu 16-åriga brorsa GRYMMA GREJER! Vad sägs om en Sum 41-konsert? En Ralph Lauren-keps + en parfym av samma märke? Först ville han inte behålla parfymen! Idiot. Haha, nej skämta, men seriöst: vem tackar nej till en parfym över huvud taget? "Jag har ju ändå fyra parfymer" var anledningen. "Då gör det absolut INGENTING med en till!!" ropade jag glatt då ;D Men när mamma sa att hon fått parfymen på köpet när hon köpte kepsen blev han överlycklig och ville plötsligt ha den mer än något annat! Hahaha. Min brorsa och jag är raka motsatserna: Han är spararen, jag är slösaren! Varje gång vi äter på restaurang så tar han alltid nåt så billigt som möjligt, fast mamma och pappa nästan fallit ner på knä och bett om att han SKA ta nåt över 200 kr. Galen människa, hehe. 




                                                                              Storebrorsan blåser ut ljusen...



... och här försökte jag rita av hans tröja! Visst lyckades jag? Tommy Hilfiger-märket var ju snyggare än i verkligheten ;)



                                                                       "Bara lite småsaker" sa mamma...



Jag fick också en present! Det är våran lilla tradition. När Adam fyller år, får jag en liten present, så att man inte ska känna sig alltför "bortglömd" eller bli för suktad av att han får en massa presenter. Hahaha, pappas rim! Så dåligt, så bra ;D Och ni förstår väl att han fick MVG i stavning?

Det var inläggen om Adams fördelsedag. Det blir fler sådana inlägg, eftersom våra kusiner också kommer och farmor och farfar också... 

Ett inlägg till, sedan släcker jag!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0