IDAG

Hejsan allihopa!

Kom hem från skolan för ett tag sedan, har ätit mellis och ska snart sätta igång med läxorna. Asså ser-i-öst, vi har 7 läxor, ett jättestort SO-prov och kanske en mattediagnos! Så jävla mycket, hur tänker lärarna? Dom ba: "Amen ni får ju bara en läxa!" JA, men om vi får en läxa av typ varje lärare så blir det ganska mycket!!

Nog om det. Idag har det varit en ganska konstig dag. Först blev klassrådet inställt, så vi skulle haft sovmorgon om vi hade vetat det... iaf, på matten hade vi vikarie, musiken var OCKSÅ inställd och på slöjden var det vikarie. Vi hade en vanlig lektion, spanska!
Haha, medan vi väntade på att musiken skulle börja (vi trodde att vi skulle ha musik, men vi fick reda på att vi inte skulle ha det sedan) så blev jag irriterad på Emma, så vi började småbråka lite och brottades på skoj. Sedan så ramlade jag så jag låg på rygg. Då kom Hanna och Emma och lyfte upp mig! I armar och ben! Haha, sedan kom några killar i vår grupp och typ tog över! Och dom släppte inte, utan dom släpade ut mig, medan jag hjälplöst skrek "SLÄPP MIG!!" Och det var precis vad dom gjorde, släppte mig så jag log på asfalten utomhus! Gud vad dom skrattade... Inte kul! (*Inte kul Lars-Olof!)

På slöjden höll killarna också på. Seriöst, dom tafsar! Och tycker det är skitkul, skrattar och tror att dom är jättecoola... not! Moget...

Nu ska jag göra några miljoner läxor. Vi hörs när jag är klar, kramar! ♥










Bilder tagna idag efter skolan :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

fin blog!! :) :D



kommentera gärna min

2010-09-21 @ 18:50:18
URL: http://msvikkyy.blogg.se/
Postat av: nina

hej vf täcker di ditt fece ? foki

2010-09-21 @ 18:53:43
Postat av: hej saarP) vad bra att du tog bilder istället för läxorna :@ P)

Hanna

2010-09-21 @ 20:03:22
Postat av: Chawo

Riktigt sööt outfit! <3

2010-09-21 @ 20:34:37
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0