Jag = Pandan/Räven

Guuud vad skönt! När jag kom hem från träningen så tvättade jag håret, inpackning och ansiktsmask. Känner mig så fräsch! Det tycker mamma också, hon tycker mitt hår luktar jääättegott ;)

Träningen gick bra, ganska lugnt. Hanna gick på träningen även fast jag och Vendela hade tjatat på henne att inte gå på träningen, eftersom hon är typ lite sjuk.
Men hon gick ändå, den envisa lilla Ugglan!
Jag, Vendela och Hanna har smeknamn på djur för varandra. Jag = Pandan (säger Vendela) /Räven (säger Hanna). Vet inte varför jag fick bli en räv och en panda, är inte så lik nån av dom. Fast jag är nog mer lik en räv... Skit samma, Hanna = Ugglan. Hon är klok, skitsmart och hon är oftast ganska trött (inte menat på ett negativt sätt, tvärtom! Det är charmigt :) ). Vendela = musslan. Det är ett mysterium! Det var jag som kom på det, men Vendela är inte lik en mussla nånstans! Och musslan är väl ett ganska tråkigt djur, egentligen. Dom bara ligger på botten och gör pärlor, haha. Men jag bara tycker det, Vendela ÄR en mussla, vare sig ingen förstår elr inte! 

Nu kom vi lite ifrån ämnet lite, hehe. Här är dagens bilder!

               

                
...för minen jag gör på det där fotot egentligen är INTE vacker! Haha

               

                                                          ROFL

               

               

               

Det var dagens bilder! Det kommer upp ett sista inlägg innan jag släcker lampan och sover! ♥

                

                

                

                
                

               


Kommentarer
Postat av: zabina petranyi

Du borde inte täcka över ansikterna, det är mycket roligare och titta när man ser hur ni ser ut och så är ni säkert jätte fina. Ha en fortsatt bra dag:)

2010-09-05 @ 15:24:02
URL: http://zabinapetranyi.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet att det kanske är lite tråkigt och jag täcker inte för ansikterna för att vi är fula, haha ;) Jag vill bara inte visa mitt ansikte på internet och jag vill inte göra så med mina kompisar heller. Jag får inte heller lägga ut sådana bilder för mina föräldrar och jag förstår dom.

Det var förklaringen :)Hoppas du får en fin kväll! :D

2010-09-05 @ 20:08:54
URL: http://saaaaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0