TODAY´S OUTFIT

Nu har jag duschat och fräschat till mig rejält! Tror jag har spenderat nästan en timme i badrummet :S Men äsch, det är ju såå himla skänt att slöa i ett badrum! Bara låsa in sig och dra ut på tiden... Det brukar iofs inte uppskattas av de övriga familjemedlemmarna, haha!

Tänkte visa vad jag har på mig idag! Det här skulle jag som sagt ha visat imorse, men hann inte.






Gult linne - Ginatricot
Adidasjacka - Köpt på Kreta
Jeansleggings - Ginatricot
Halsband - BikBok
Armband med berlocker - Thomas Sabo
 + Hade också ett par silverfärgade ringar i öronen :)



Väska - NIKE


Det var dagens outfit. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: sarah

Ha en bra dag! :)

2010-09-17 @ 07:01:08
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0