Todays outfit

Idag har jag haft på mig:



                    

                                     

                         

                          

                         

Baseballjacka - Ginatricot
Svart linne - Ginatricot
Jeansleggings - Ginatricot (Haha, kom på det förut, har en värsta Gina-outfit idag! Haha...)
Kedjehalsband - BikBok
Beiga converse - Converse (köpta i USA)
 + Min vanliga skinnjacka
    Mammas bruna väska från Esprit, London (den jag har haft denna vecka)

Lyssnar nu på Kate Perry på Spotify. Lyssna på hennes nya skova, den är riktigt bra! Är inget jättefan av Kate Perry, men denna skiva är värd att höra. Ni som har lyssnat på den, vad tycker ni? :) ♥
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0