SKITRÄDD I ONÖDAN!

Hemma från min träning. Den gick bra, fast det var inga hårda tag om man säger så... Jag, Hanna och några andra började skratta vad vi än gjorde! Tror att våra tränare blev lite irriterade på oss, men va f*n, det ska inte alltid vara så seriöst, elr hur? ;)

Sitter i köket och äter, ris med kycklinggryta, mums! Btw, det var jätteläskigt när jag kom hem från träningen  för en stund sedan! Måste först säga att jag verkligen inte kan vara ensam hemma på kvällen! Särskilt inte när det är mörkt ute... När jag kom hem så ställde jag mig i hallen och ropade: HAAAAALLÅÅÅÅÅÅ!!!!! det högsta jag kunde. Brukar alltid få ett svar, men ingen ropade tillbaka. Upprepade HAAAALLÅÅÅÅ!! några gånger men ingen svarade fortfarande! Då ringde jag på min mobil till vår hemtelefon för att se om någon skulle komma och svara. Ingen svarade. Då "förstod" jag att ingen var hemma, blev skiträdd och satte på "Det är så synd att du är så söt" på mobilen. Gick skräckslagen upp till köket och väntade på pappa, som kom kom 10 minuter senare.
När pappa kom hem, hörde han hur ågon tittade på TV.
- Är det någon hemma elr?! ropade pappa.
- Va, jaa.... svarar MIN IRRITERANDE STOREBORSA. 
Då har han varit hemma hela tiden!! Hade gått och tänkt på mördare och sånt och var sjukt rädd och är han hemma. Han hörde varken när jag ropade elr när jag ringde!! Ååh, hur irriterande...?

Iaf. Ska gå och duscha nu, har precis ätit upp min glass! :)
Det blir ett inlägg till innan jag släcker lampan och sover.

Hoppas att ni har haft en bra kväll! ♥


         

                       

            

                   

Bilder från idag. Kommer att ha bilder från 9 sep. 2010 i minst ett år till att lägga upp! Så oroa er inte för bildtorka, haha ;)

Kommentarer
Postat av: JULIA KORECIC

taack :)

2010-09-09 @ 23:43:48
URL: http://kooorecic.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: aw, tack så mycket :)

kramar

2010-09-10 @ 08:39:13
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

GOOODMORGON

allt bra o så idag?

Något planerat för helgen?



ha en fin dag hihi

2010-09-10 @ 10:23:58
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: fjorre14@pa

asså guuuu va zöta zkor i bakrunden på den översta, köpt var?? <333

2010-09-12 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0