Shopping + ny kategori!

Idag har jag shoppat: och nu kommer jag att skapa en ny kategori: "Saras shopping"! Där kommer, som det låter, att handla om mn shopping, om mina nyinköp och så. Perfa!

Och detta köpte jag idag:

               

               

En jeansskjorta! Det här var den ända som fanns kvar. Tur! Älskar den, det blir snyggast (enligt mig) om man matchar med ett skärp i midjan, som på bilden ovan. 199 kr från Ginatricot!

               

               

               

En vit sjal! Två grejer från Dagens vill-ha! :) Bestämde mig snabbt för denna, eftersom den var så himla skön (har på mig den just nu för att den är så mjuk och bekväm!) och för att jag behövde en. Men när jag skulle köpa den så sa kassa-tjejen att det var två för 149 :- (en kostade 99 :-). Så då sa jag det till Hannah och då ville hon också köpa en! Så vi köpte två likadana, den vita var absolut snyggast. Så det blev två sjalar för 149 kr! 
Från Cubus.

Vi gick in på Cubus två gånger och andra gången köpte jag och Hannah sjalarna. Sedan gick vi till Ginatricot och jag och Elsa blev typ överlyckliga, haha! Båda vi älskar Gina och vi skulle kunna vara där hur länge som helst (om vi skulle haft mer pengar...). Jag skulle först köpa ett par svarta jeans som jag har tagit upp i "DAGENS VILL-HA"! När jag hade bestämt mig för ett par svarta, billiga par för bara 199 kr, så fick jag syn på den stickade koftan som jag också  nämnt i Dagens vill-ha, för 249 kr. Då bestämde jag mig för att köpa den ist, eftersom jeansen kommer nog att finnas kvar i affärerna ett tag, men det kanske inte koftorna gör. Så då skulle jag köpa den. Men sedan fick jag syn på en jeansskjorta! Även det plagget från Dagens vill-ha. Först provade jag en modell, men sedan såg jag en ännu snyggare variant, lite ljusare, lite snyggre ;) Det var den där uppe!

Just det, det är ju match! Sverige spelar VM-kval i fotboll! Hur kunde jag glömma det?? Nu blir det att springa ner till TV: n, det blev precis mål! 

Ha den bästa fredagskvällen ever!

               

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin jeansskjorta :)

2010-09-07 @ 08:39:10
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0