Mår inte så bra

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har inte haft tid. När jag, H & V kom hem var vi tvungna att plugga ihjäl oss inför svenskaprovet imorrn.
Men det var inte allt. Jag mår lite dåligt just nu. Min farfar har varit sjuk i cancer i många år och nu har den spridit sig. Han orkar nästan ingenting och ska kanske läggas in på sjukhus imorrn. Vi vet inte om han är döende, men när pappa berättade idag så grät jag väldigt mycket. Vendela och mina fina vänner fick mig på bättre humör, men ni kan ju förstå hur jag känner just nu. Hemskt. Vi ska hälsa på farmor och farfar imorrn i alla fall.
Egentligen brukar jag inte berätta sånt här där alla kan se det, men jag kände att jag verkligen behövde skriva av mig.

Nu blev det ett lite deppande inlägg här, men jag orkar verkligen inte med bloggen nu, och det hoppas jag att ni kan förstå.

Imorrn blir det dock mer bloggning, det kan jag lova ;) Bloggar på morgonen och efter skolan :) Efter farmor och farfar ska kanske jag, Vendela och Hannah ha myskväll! Det är det jag behöver: vänner och avkoppling, så att jag kan muntras upp lite.

Så nu säger jag godnatt och jag hoppas verkligen att ni har haft en bra dag. Menar det verkligen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0