LÄXOR

Nu har jag duschat och tvättat håret. Skönt! Är riktigt trött nu, sov så himla lite inatt, så jag lägger mig nog ganska tidigt ikväll. Men först måste jag göra en maaaaassa läxor! Har 6 st läxr till nästa vecka + NO-prov! Orkar inte... vi ska bland annat läsa i "I taket lyser stjärnorna". Det låter ju inte så jobbigt, för den boken är ju väldigt omtyckt. Grejen är att vi ska läsa 140 sidor! Till på fredag, men ändå! Jag hinner typ aldrig läsa, även fast jag borde. Så det är bara att sätta igång!

Måste städa rummet också, det ser inte snyggt ut. Inte förjävligt men fortfarande ingen vacker syn. Så jag får väl städa lite också. Måste också ta fram kläder till imorrn, packa väskan... Mycket man ska hinna med på en kväll, hehe ;)


                                                                             Data...

                    

                                                                            ...eller...

                    

                                                                              ...läxor? (Jag troooooor att jag tar alt nr 1!)

                    

                                                                            Jag just nu

                    

                                             Min supersnygga tröja! Stolt AIK: are, det är jag det! ;)
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0