Dagens outfit

                    

                    

                    

                     

Reflexgult linne med blommor - En liten butik i norrtälje (köpt i somras)
Ribbade stumpbyxor - Åhléns
Svarta shorts - H&M
Gamla örhängen
 + Höga Converse (mina beiga)
    Min vanliga skinnjacka från H&M

Skulle ockå ha haft mitt Thomas Sabo-armband, men det glömde jag att ta på mig kom jag på nu ;)

Älskar linnet, det sticker ut på ett coolt sätt!
Vad tycker ni om outfiten? Skulle vara kul att se vad andra tyckte :)

Nu måste jag byta om till träningen. Puss o kram! ♥


Kommentarer
Postat av: booboblondin

snygtt <3

2010-09-03 @ 02:28:42
URL: http://booboblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0