CENTRUM MED VÄNNER

Hejsan!

Sitter på mitt rum med min kompis. Min godispåse rättare sagt, hehe. Smaskar i mig godis som om jg aldrig smakat det förr. Men det var faktiskt ett tag sedan jag åt lösviktsgodis. Okej, det var en vecka sedan ;)

Efter skoan så stack jag, Hanna, Hannah, Elsa och August i min klass till centrum och var där. Vi köpte ett paket Ben & Jerry´s Half baked (ÅÅH så gott!!) som jag, Hannah och Elsa delade på. Jättegott! Man blir ju lite kladdig såklart, men va f*n, det är det värt! Jag köpte samtidigt mitt godis. Senare gick vi till en juicebar där dom har sjukt goda smoothies! Tog en med banan, hallon och yoghurt bl.a. Mums! Där träffade vi Anna, Lisa och Filip :) och pratade och skrattade lite med dom innan dom skulle gå.

Det blev faktiskt en liten shoppingrunda! Nu när jag har pengar, mohaha! Men det berättar jag om sedan, då visar jag också mina inköp!

Har ni haft en bra dag? ♥

                    

                                                    
Jag påväg till centrum  

                    

                                                                
Jag idag

                     

                                                  
Jag på cykel (roliga bildtexter va, haha)

                    

                                                                     
Kamp om glassen!

                    

                                                             Jag, Elsa och Hannah. Finisar!!


                    

                                                                 That´s me!

  
  Fler bilder kommer sedan, nu ropar mamma att maten är klar! 
                     
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0