BILDER FRÅN IGÅR

Här är bilder från igår! Man fick tyvärr inte ta bilder under föreställningen, men det blev lite ändå :)

Hade det jättekul igår iaf! Jag och familjen var som sagt ute och firade Adam inne i stan. Vi äta middag i tre timmar (!) och sedan kom Joe Labero dit! Så vi satt vid vårat restaurangbord och njöt av showen.
Maten var fantastisk! Vi "lyxade till det lite", så det blev både förrätt, varmrätt och efterrätt! Först en bruchetta med parmaskinka och mozzarella, gaaalet god!! Efter det en supergod risotto (och jag fick smaka lite kött av mamma och pappa, också himla gott) och till sist en vit choklad-pannacotta med bär!

Ang Joe... ärligt talat så var han itne så bra som jag hade trott. Vissa grejer såg man liksom hur han gjorde... Det kändes så enkelt på nåt vis. Såklart var ju vissa trick helt outstanding som man inte fattade nånting av! Så han var ju inte dålig, hade bara haft lite för höga förväntningar.




                                                                                Jag och pappa :)



                                                                                Min varmrätt!



                                                                             ... och efterrätt!



ÄLSKAR min hårspray från Bobby´s! Frisyren håller länge utan att klibba och håret ser fortfarande fint ut. Hade härliga vågor i håret igår. Tycker jag fick till frillan ganska bra faktiskt! Vad tycker ni?



                                                 Mitt fräcka halsband från Lindex var som pricken över i.



Mamma och pappa drack vin, medan jag fick nöja mig med EN YNKA APELSINJUICE! Haha, skoja bara ;)



                                    And there he is! Lady´s and gentlemen, JOE LABERO!

 

                                                                                   Utanför...

Badet väntar på mig! Nu ska jag ha en stund för mig själv och bara koppla av. Sedan ska jag träffa Hanna! Hon ska berätta allt om bowlingen för mig ;) vi hade ju bowling med klassen igårkväll, som jag missade. Lite synd... menmen, det kommer nog fler chanser! 

Ha en grym dag (eller ja, det som är kvar av den), trots det trista vädret... 

Pussar och kramar // SARA ♥




Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du i så fall vilja vara? :)

2010-09-25 @ 17:11:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0