FILMER FRÅN NÄR MAN VAR LITEN :D

Hej allihopa!

Sorry för sen uppdatering. Hann inte blogga imorse och på eftermiddagen hade jag en massa kompisar här så jag hade inte riktigt tid. Ska försöka bli bättre på att ta bilder på eftermiddagarna, har blivit så dålig på det!

Har i alla fall haft en rolig eftermiddag min vänner! När jag hade skjutsat Vendela till busshållplatsen så åkte jag, Hanna, Hannah, Elsa och August hem till mig. Vi spela kort och flummade lite, haha! August skulle dansa pingvindansen... Hahaha jag dog!! Såg så himla kul ut ;D
August och jag var jättebra kompisar när vi var små. Vi gick på samma dagis och våra familjer var bra kompisar. När jag började 6-års splittrade vi på oss, men för ett år sedan, när vi började sexan, så började vi i samma klass! Och idag visade jag en bild i mitt fotoalbum på mig och August. Vi satt på vårt förrådstak vid vårt förra hus. Så små vi var! Och sedan ledde det till att jag hittade en film från mitt 5-års-kalas! August var med, så han var 4 och jag 5 och på filmen dansade vi dansstop! Hahahahahaha, då dog jag ännu mer! Vi dansade så töntigt och trodde vi var jättebra. Jag drog till med ett väääldigt konstigt danssteg och August hopppade mest runt och var glad. Han hade på sig chinos och en rosa skorta och han var pytteliten! Så himla gullig!

Visade också en film på mig: "Sara sportar". Världens roligaste sportfilm! Först dansar jag balett och ska leka full (detta var när jag var 5 år också!). Det ser ju... normalt ut.
Senare i filmen är från när jag gick på "konståkning" (med STOOORA citat-tecken!!) Jag står i mitten på isen med alla sorters skydd som man kan tänka sig som mamma hade tvingat på sig - t.ex. benskydd, knäskydd, armbågsskydd - och kan verkligen inte åka skridskor! Mamma sa  det när jag började på konstkning: "Hon kan verkligen inte åka skridskor!" "Nejmen hon lär sig!" sa mina lärare. Och det gick ju sådär... och gick runt mig själv och ramlade efter tre sekunder, medan alla andra duktiga barn åker runt smidigt och fint på isen. Hahahahahaha! Tänk vad sjuka grejer man gjorde när man var liten! Visst? Och visst är det kul när man hittar gamla filmer på sig själv när man var runt 5 år? :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-10-08 @ 20:28:24
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul med gäster :)

Jag ser på tv.

2010-10-08 @ 22:01:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0