HÄRLIG KVÄLL IGÅR

Hejhej på er!

Jag och tjejerna hade en jätterolig kväll igår! Vi fick en jättegod middag som Vendelas mamma lagade. Åååh så gott det var! Kyckling med potatis och en supergod sås till. Mums! Blev proppmätt... Ändå orkade vi trycka i oss massa godis under kvällen, hihi ;)
Vi tittade på film till 12 ungefär och då skulle Hannahs och Vendelas kompis Petra (hon är ju min kompis också såklart, men hon känner dom från början) ta taxi hem. Men den kom aldrig! Eller jo, efter 50 minuter! Vi stod utanför V: s hus jättelänge och det var riktigt kallt! Men när taxin kom så såg den lilla chaffisen jätteblyg ut, som om han hade skuldkänslor och sa försiktigt: Haa-aallå... och försökte le så gott det gick. Tyckte lite synd om honom, med fyra tonårstjejer stå och stirra surt på honom, haha!

Jag, Hannah och Vendela somnade till slut iaf. Vi somnade till Wall-E. Hade aldrig sett den förut, men jag kollade i typ fem minuter innan jag somnade. Wall-E är ju så himla söt! Hans ögon är ju så gulliga.. Men faktiskt, det får man ju erkänna! ;)
Innan kollade vi som sagt på en annan film, "Waterworld". Den handlade om världen i framtiden, att allt var hav. Inget land fanns och så fanns det en mutant som var hälften man och hälften fisk som hade en båt och.. ja det var massa grejer! Bra var den iaf :) Vi satt och typ: "KOM IGEN NU, GODA SIDAN!!!" HAHA, DÄR FICK DU DIN DIKTATOR!!!" Eller ja, det var väl så jag var...

Imorse gjorde vi brunch, för Hannah skulle på gympaträning ganska tidigt. Vi gick upp halv 9! Hannah, som är en riktig tidspessimist, försökte dra upp mig och V ur sängen. Hon lyckades efter 20 minuter, haha. Sedan gjorde vi pannkakor! Dom blev riktigt goda! Vendela har alltid i en massa vaniljsocker, så det blir jättegott! Idag hade vi i två teskedar tror jag.. Men prova det nästa gång - vaniljsocker i pannkakssmeten! Jättegott :)

Nu ska jag byta om och sedan sticka iväg på match nummer två denna helg! Idag är det DERBY. Scaryy... vi måste vinna. Punkt slut.

Vi hörs efter matchen. Hoppas ni hade en rolig lördagskväll ♥




                                                                                               Just nu



Åååh, jag blir galen på mitt hår!! Har inte tvättat det sedan i torsdags och det är så dj*** fett och äckligt!   
                                                      Det blir mini-spa när jag kommer hem ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0