AVSLUTNING MED LAGET

Hejsan! Hemma igen från avslutningen med fotbollslaget. Asså måste bara säga: Fy fan vad kul vi hade!!

Vi var på en tjej i mitt lag och hennes pappas (vår tränare) lantställe! När vi kom dit bytte alla om till fotbollskläder och så körde vi match! Och det var det snö också, så det blev match blandat med snöbollskrig. Sedan skulle jag och Lollo vara siamestvillingar, vi satt ihop i händerna. Och ni kan ju tänka er hur det gick när vi skulle springa åt var sitt håll... hahaha!

Skitkul iaf. Men det var inte det bästa: det bästa var när vi skulle bada! Dom bor precis vid en sjö, så vi sprang ner till det 6-gradiga vattnet, doppade oss till slut några gånger och bastade emellan. Det var så läskigt, för vi badade vid 7 på kvällen ungefär och då var det ju jättemörkt! Jag har verkligen skräck för att bada i hav eller sjöar när det är mörkt, så jag var ju livrädd.. Och det var ju så kallt! När jag hade hoppat i kom tjejskriket automatiskt och jag flög uppför stegen och sprang det snabbaste jag kan till bastun. Sedan så rullade vi oss i snön också.. Har börjat känna mig lite förkyld faktiskt. Konstigt?
Jag, Lollo och Fia satt kvar i bastun efter att alla hade gått upp och pratade om allt möjligt. Eller skrattade kanske man skulle uttrycka det! 
Efter middagen (hamburgare, mums!) tittade vi på gamla bilder från säsongen, tidigare cuper och träningsläger. Tror det fanns typ två normala bilder, ingen var ju beredd på att någon stod och fotade.. Haha, så vi skrattade mest åt bilderna.

Vi somnade till slut i alla fall, vid ett kanske. Alla snackade, skrattade och höll på, särskilt Lollo och Fia haha, så man kunde ju inte somna direkt om man säger så. Kanske vid ett nån gång.. Men Emma och en tjej till gick upp 5 på morgonen och gjorde styrketräning! Och så gick alla upp 9.. Trött!

Jag blev så himla sur på mig själv. Min kaera hade inget batteri, så jag kunde hann ta typ 5 bilder elr nåt. Sedan dog den och jag blev så jäkla sur, jag ville ju fota massa!



Trött kicka i bilen...



In action!



Det var typ dom bilderna jag hann ta... tyvärr, blir så arg!! Måste se till att ha kameran laddad nästa gång..

Det var iaf himla kul. Älskar vårt lag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0