SLEEP OVER

Har precis ätit frukost (jag vet, liiiite sent, hehe) och nu sitter jag kvar vid köksbordet och lyssnar på låtarna Adam spelar. Somnade halv två igår, så jag gick upp typ 20 i tolv, haha. Men nu är jag ganska pigg iaf!

Idag är det match! Vi ska möta ett jättebra lag, så det blir tufft. Men va fen, vi är ju bäst! Vi MÅSTE VERKLIGEN VINNA NU, det kändes som ett tag sedan.. Så idag ska vi ge gärnet! Kicka some ass!! ;)

Mamma och pappa är inte hemma just nu, dom har stuckit iväg på en liten vandringsresa och kommer hem på eftermiddagen imorrn. Så Adam och jag är ensamma hemma! Adam ska ha några polare (haha, brukar aldrig använda ordet "polare"!) här, typ fira hans födelsedag. Så jag har blivit utvisad huset, hehe..
Nej då, men jagska tillbringa kvällen  med vänner! Efter min match ska jag till Vendela och ha myskväll med hon, Hannah och deras kompis! Vi ska titta på film och äta middag, mysigt! :) Jag och Hannah ska sova över där också. Trodde att det skulle bli av igår, men jag hade missuppfatat lite ;) så det blir ikväll. Så skön och kul det ska bli, att bara ta det lugnt, skratta och ha kul med vänner. Finns det något bättre? Tyvärr så kunde inte Hanna vara med, hon är i Paris och hälsar på sina kompisar. Men hon kommer hem imorrn, så vi ses iaf i skolan!

Nu ska jag gå upp och borsta tänderna och så. Vi hörs innan jag sticker iväg! ♥

Hade ni en kul friday night igår då?? :D




Vi fyra (Hanna, jag, Vendela och Hannah) för några veckor sedan. Älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

Ha så kul :D

2010-10-02 @ 13:19:20
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0