MYSKVÄLL MED VÄNNER. OCH MATCHEN GICK VÄL... SÅDÄR

Har slukat en bulle och två mackor med smör och salami. Mums! Var så himla hungrig när jag kom hem..

Matchen. Gick. Piss. Dåligt. Förlust. F******n, vi skulle ju vinna idag! Vi tog ledningen, jag gjorde en snygg djupledspassning till en tjej i vårt lag som skjöt in den. "Shit, vi är ju bra!" tänkte jag... tills dom gjorde sitt första mål. Och sitt andra. Och sitt tredje. Och sitt fjärde. Det blev alltså 4-1. Domarn sög, så vi skyller på honom, haha. Vi är ju bra (såklart! ;)), men motståndarna var helt enkelt bättre.
Men det jag älskar med fotbollen - det är vårt lag. Vi är så himla bra! Vi är ALDRIG taskiga mot varandra på nåt sätt, vi säger aldrig saker som "Kom igen nu för fan!" eller "Gud vad du är dålig".
Idag hade vi skitkul i omklädningrummet, vi flumma och höll på. Och efter matchen så var jag ganska sur, men Emma piggade upp mig och bar mig på ryggen bort till omklädningrummet igen. Det var skönt, jag var heeeelt slut efter matchen. Då tyckte jag Emma var jättesnäll... Innan hon tog mina nycklar, låste upp min cykel och cyklade iväg så att jag inte fick tag i den på en kvart. Emma kan vara så himla schyst ibland, men ibland så är hon SÅ HIMLA IRRITERANDE SÅ MAN BARA VILL SLÅ TILL HENNE!! Hahahahhahahaha, vi har så  roligt ihop, som ni hör ;)

Jag sticker iväg till Vendela nu. Vi hörs imorrn! Ha en mysig lördagskväll ♥




Kommentarer
Postat av: sharon

Taack!Ska vi följa varann i bloglovin? :)

2010-10-02 @ 21:59:25
URL: http://dagarnaa.blogg.se/
Postat av: M A N A R - F O T O B L O G G

sv: åhh tack =D du har en fin blogg..

2010-10-02 @ 22:22:34
URL: http://photosbymanar.blogg.se/
Postat av: emma och bea

Checka in modellen Beas outfits den här veckan och säg vad du tycker!!

Fin header föressten!



Ps: Tävlingen om färgade linser avslutas 00:00 så du har fortfarande chansen!!

2010-10-03 @ 11:32:19
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0