GÄSTER IKVÄLL

Heeeej på er!

Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp. Igårkväll var det ju myskväll med kompisar (och vem orkar blogga då liksom) och Elsa sov ju över hos mig. Vi gick upp halv tolv och då fick jag veta att vi skulle till farmor och farfar om 45 minuter. Så det var bara att snabbt äta fruokst och klä på sig!

Vi hade i alla fall jättekul igår! När Hanna och Elsa kom hit satte vi oss framför datorn och kollade på massa Nigahiga-videos. Har ni ett dom? Ni vet "How to be gangster", "how to be emo" och dom andra. Så jäkla kul! Sedan fick vi för oss att vi skulle baka. Kladdkaka, men som vanligt blev det att vi bara åt smeten, haha. Mycket godare ju..
Sedan satte vi oss med vår smet och satte på "Back to the future part 2". Älskar tillbaka till framtiden-filmerna, vi har alla tre! Hanna gick dock hem vid 11, så jag och Elsa såg klart filmen, innan vi tittade på lite Hey Baberiba (världens bästa program EVER!) Efter det var vi så trötta att vi gick och la oss!

Kom hem för en liten stund sedan. Vi ska ha gäster också som kommer snart. Det är Hannas familj! Yippie! Så det blir kul... men jag måste hjälpa till med mat och sånt också, så det blir inte så mycket bloggning nu. Imorrn hoppas jag att det blir bättre uppdatering!
Och såhär ser jag ut ikväll:





Har på mig en marinblå, midjehög kjol från Urban Outfitters (köpt i USA) och ett fint linne som är köpt på Öland. Thomas Sabo-armbandet med berlocker är på också!



Gammalt halsband, kommer ej ihåg vart det kommer ifrån...



Har plattat håret och fixat till med ett hårspänne!

Ha en grym lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0