SHOPPING

Igår när jag var i centrum med mina vänner så blv det faktiskt lite shopping! Och jag hittade ÄNTLIGEN något som jag har letat efter jättelänge! Trodde att jag hade tagit upp det i "Dagens vill-ha!", men det hade jag tydligen inte..
I alla fall: det är en... FRANSVÄSKA! :D





När jag såg den här inne på Lindex igår, så blev jag förälskad direkt. Så är det alltid med mig när jag ser en snygg väska som jag verkligen vill ha: Kan inte sluta slänga väskan över axeln och kolla i spegeln hur jag ser ut i den. Så var det verkligen med denna väska. Har försökt hitta en snygg fransväska, men har inte hittat någon, åtminstone inte till ett billigt pris. Så denna är perfekt!
Ville egentligen ha en brun, men nu jag bryr mig inte längre. För jag är verkligen kär i denna väska! Så snyggt med bandet som knyter ihop väskan också... och så 3 rader fransar... perfekt storlek... perfekt modell... snyggt band t.o.m... LOVE IT! Kostade bara 249 spänn också! Sara gillar´t ;D Kommer användas flitigt!




Köpte också lite nödvändiga smågrejer: Massa tofsar från Cubus (kan någon förklara för mig vart alla tofsar tar vägen?? Tofs-monstret som varit i farten?), ansiktsmask och sprick-lack! Det är många av mina kompisar som har sånt här och jag tycker verkligen att det är skitsnyggt! Tyvärr fanns det bara gult och grön kvar, så det fick bli gul... ni får se bilder när jag har testat det!

Nu kommer snart gästerna. Puss o kram //SARA ♥


Kommentarer
Postat av: Jackie

Åh.. fransväskor är riktigt läckert! :))

2010-10-16 @ 21:26:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/jackie/
Postat av: Ida-Jo

Vad sjukt snygg väska!

2010-10-17 @ 11:35:38
URL: http://iiddaazz.blogg.se/
Postat av: denise

jätte fin blogg!

2010-10-18 @ 23:50:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0