HEMSK NATT

Godmorgon allihopa!

Hoppas att ni har sovit gott, för det har verkligen inte jag. Låg och blundade och försökte sova i två timmar tror jag, innan jag tände lampan och läste. Lyssnade lite på musik sedan, men det var himla länge jag låg vaken och tände och släckte lampan. Det var för varmt hela tiden, men självklart så frös jag sjukt mycket på morgonen.
Så, ingen bra start på dagen. Och förresten, som om inte det var nog - det fanns inga flingor! Det är ju hemskt! Det fanns inte heller russin eller kanel (jättegott till yogurt. Så vad får man göra: äta REN youghurt. Ingenting till. Hur gott? Förskräckligt ;)

Nu har jag lite småbrådis, men vi hörs som vanligt efter skolan. Puss & kram! ♥




Såhär ser jag ut idag :)

Kommentarer
Postat av: sofija arvidsson

sv: Det är verkligen jätte roligt!! :)

Tack så jätte mycket, vad glad jag blir :')

2010-10-04 @ 19:04:35
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0