HARRY POTTER-FREAKS?

Hemma från skolan! Vi tog en sväng förbi centrum och ICA och fick med oss lite godis :) Vi var ju tvungna att förbereda oss för ikväll! Som jag inte berättat varför, så det tänkte jag göra nu ;)

För någon vecka sedan började jag, Hanna och Emma och några andra prata om Harry Potter. Vi ville alla se den nya filmen. Så vi bestämde oss för att gå och se den med några andra! 

Sedan utvecklades denna idé. Tror det var Hanna som kom på att vi borde köra ett Harry Potter-MARATHON! Så jäkla kul!! Så planen är att allihopa (Jag, Hanna, Hannah, Vendela, Elsa och Emma (inte Emma i min klass, en annan Emma)) sover över hos mig ikväll. Vi går och lägger oss ganska tidigt, för att sedan gå upp ca 2 på natten och börja se alla filmer, eftersom varje film är ca 2 och en halv timme. Det kanske tar... 15 timmar elr nåt att se alla filmer! Kul va?! :D Sedan sover vi kanske några timmar och på kvällen avslutar vi marathonet med att se den sista filmen! 
När jag berättade det här för min familj hade alla samma reaktion: "Ehh... ja, det går väl bra.. men ni kommer ju somna efter halva ettan..!" Haha... hur vi ska hålla oss vakna, det är en annan femma. Typ godis, läsk och 300 liter kaffe? :P
Hanna var lite överdriven och ville att vi skulle måla HP-glasögon när vi gick till bion, men jag tror jag bangar på det, haha.




Och sist, men inte... jo, faktiskt, minst (iaf bilden):



Så... vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: nesrin

nice de där!

2010-11-26 @ 17:31:18
URL: http://nesrins.blogg.se/
Postat av: Sofia Hassan

Vad härligt med HarryP-maraton! Låter som en kanon idé om man älskar harry inget jag skull etacka nej till :D Lycka till med filmerna!

2010-11-26 @ 17:45:01
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Emppu

Bra idee! :) Det verkar lite som alla ska ha HP marathon nu.. :)

2010-11-26 @ 17:45:38
URL: http://emppus.blogg.se/
Postat av: Caroline

2010-11-26 @ 18:03:30
URL: http://annacarline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0