KURATOR

Har varit hemma ett tag, ätit pizza och bara tagit det lugnt. Det gick jättebra hos kuratorn, vi var ju där (på ungdomsmottagningen) i tisdags och då sa barnmorskan "Ni kan komma till kuratorn för vad som helst, t.o.m om er hund har dött eller nåt sånt". Så det kändes tryggt att gå dit, just för att jag visste vart man skulle gå och att jag hade träffat personerna innan.

Kuratorn var så himla bra! Jättesnäll, lugn och supergullig :) Hon var verkligen förstående. Hon berättade att när hon var ungefär i min ålder hade hennes farmor också gått bort i cancer, så hon förstod ju hur jag kände. Hon gav mig t.o.m. en kram innan jag gick. Så när jag gick därifrån så kände jag mig mycket gladare än innan och jag kände mig... fräsch på nåt sätt! Rensad från tankar liksom. Detta var första gången jag var hos en kurator och det allt gick super. Är glad över det :)

Tog ju som sagt sovmorgon idag till lunch. Och mina vänner var så himla goa! Jag satt och väntade vid skåpen på att deras lektion skulle sluta. Och plötsligt hör jag fyra pers glatt skrika: "SAAARAAAAA!!!!!!!! :D" och så sprang dom fram till mig och överöste mig med kramar :) Så söta! Tack för att ni stöttar mig, ni piggar verkligen upp mig ♥
Haha, fast Emma var ju så korkad! När hon frågade Hanna vart jag var svarade Hanna "Jo, Sara ska föda barn nu". Efter lunch kom Emma fram till mig och sa:

- Sara, vart var du imorse?
- Men Emma, jag födde ju barn!
- Va? Gjorde du?!
- Aaaaaa, precis Emma, jag födde barn! Nej, såklart inte.
- Ahaa... Men ÅÅh, Hanna sa ju det!!

Emma berättade sedan också att Hanna hade sagt till henne att jag hade ätit för mycket bananer och blivit en apa som delat sig i två delar och den ena delen hade dött för så blir det när en människa förvandlas till apa.
Behöver jag säga att jag har lite smått sjuka kompisar ;) Charmiga och underbara, fantastiska kompisar!





Igår efter fotokursen. Berättar mer om den snart!


Kommentarer
Postat av: Tina

Okej har aldrig varit på mallorca men det verkar vara fint där =)Kramis

2010-11-25 @ 19:56:25
URL: http://colouredgirl.blogg.se7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0