SKÅNE

HEEEEEEEEEEEEEJ!! :D

Hemma igen från Skåne! Kom hem för ett tag sedan, efter skolan gick jag, Hannah och Vendela till Petra och var där en kort stund. Sedan följde jag med Vendela till bussen, innan jag gick hem. Så galet kall det är här! I Skåne var det ju typ +10 och här är det ju minus! Snälla +grader, stanna november ut i alla fall...

Jag hade riktigt roligt i Skåne iaf! Jag, mamma och Adam (pappa var som sagt på en jobbresa) åkte ner til våra kompisar som bor där. Dom har två barn, en storasyster och en lillebror. Vi är barndomskompisar, jag och lillebrorsan var jättebra kompisar och Adam och storasystern var också jättebra kompisar. Dom bodde nästan grannar med oss, innan dom flyttade till Skåne. 

Vi steg ju upp kvart över 5 för att ta flyget klockan 7 till Köpenhamn (sedan tog vi tåget till Skåne) så vi var väldigt trötta när vi kom dit vid 10 ungefär. Mamman har alltid en massa aktiviteter planerade när vi kommer dit så vi stack in till Malmö! :) Där gick vi mest runt och kollade i butiker, dom hade varit i New York i en vecka och shoppat som galningar, så dom var ju inte så shoppingsugna direkt :P Inte jag heller faktiskt (vad har hänt? Är jag sjuk?!) men jag fyndade faktiskt. Ni får se sedan ;)

Nästa dag var en väldigt skön dag. Vi åt en supergod brunch och sedan blev det lite promenader och chill. Åt på restaurang på kvällen. På kvällen tog vi ett långt, skönt bad i deras utomhus-jacuzzi :D Så skönt.. kallt i luften men jättevarmt i vattnet. 

Tredje dagen inleddes med en brunch och sedan bowling inne i Malmö. Tjejerna mot killarna, tjejerna vann!! Eller jag tror det iaf... Vi fick inte dom sista poängen, men man kan ju gissa att vi vann ;) Slog faktiskt en strike! Och några sparear! Men banorna var ju så mycket bättre än här hemma! Man slog ju bättre och allt var ju typ 4 gånger så stort. Skinnsoffor och massa fint var det.. 
Det var igår och då åkte vi hem. Har haft en jättehärlig helg ♥ Tyvärr blev det inga bilder.. :S Ledsen, men jag tog helt enkelt inte med den på dagarna. 

Hoppas ni hade en bra helg iaf! Nu ska jag ta en liten promenad, vi hörs snart!    

Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg :) sv: vi fick jobba hemma idag ist för att va på skolan :D och tack så mkt :)

2010-11-08 @ 19:40:11
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

hahah , det är illa när man inte känner för att shoppa :o

2010-11-09 @ 10:00:15
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

hahah , det är illa när man inte känner för att shoppa :o

2010-11-09 @ 10:00:15
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0