RENSNING

Ja, rubriken säger allt: rensning för fullt! Mitt rum är allt annat än städat, har röjt ur alla lådor och så.



Hehe..



Och titta vad jag hittade! Gamla slöjdsaker som jag gjorde i trean och... femman? Fyran? Som ni ser var det här under min "extrema" fotbollstid: Landskapet: en fotbollsplan och fotboll. Huset: Allt i rött och blått = färgerna i FC Barcelona + en plansch med en fotboll och texten: "Fotboll är bäst!"
VARFÖR har jag haft kvar det här?



Också någon grej som jag gjorde på fritids i lågstadiet. Återigen: VARFÖR?

Ikväll blir det roligare iaf. Jag och familjen tänkte äta ute på restaurang för ovanlighetens skull! Vi sticker iväg 7, så ni får se hur jag sr ut innan det :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Skönt att rensa, eller det är i alla fall skönt när man är klar ;)

2010-11-20 @ 18:57:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0