J** HÖSTDEPP..

Hejsan! Haft en bra dag? Min har varit... helt ok. Vi hade matteprov idag, men tror faktiskt det gick ganska bra. Haha, det stod på en uppgift att man var tvungen att använda sig av en ekvation, men Hanna fattade verkligen inte hur man skulle göra. Så hon satt i kanske en halvtimme med uppgiften. Till slut frågade hon om man verkligen behövde skriva en ekvation. Då svarade vår vikarie: "Njaa... det står ju inom parantes, så det måste man nog inte göra..." Haha! Fatta sur Hanna blev :P

Skönt med fredag iaf! Hade verkligen inte klarat av en skoldag till denna vecka. Och vi ska spela upp pjäsen nästa måndag.. vet, det låter som lång tid, men vi får ingen mer tid att träna på lektioner utan vi måste träna hela gänget på raster osv. Och det är inte det lättaste att få till.. 
Vi skulle egentligen spelat upp på måndag, men vi kunde helt enkelt inte. Vi kunde inte manuset och så. Och idag kunde vi knappt träna! Två stycken i vår grupp var borta och dom har ganska stora roller, så det blev skitdåligt.. Kommer bli så jäkla pinsamt att spela upp för hela 7D och C, men just nu längtar jag bara tills det är över. 

Vad ska ni hitta på ikväll då? Ska ha en myskväll med familjen. Orkar inte hitta på nåt med någon kompis. Höstdeppen är här igen, ska nog fixa till nåt gott så jag kommer på bättre tankar. 

   



Jag just nu. Tur att man kan le på bild iaf ;)
Nu kom pappa hem med pepparkakor, perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0