ELEVENS VAL

Godmorgon allihopa!

Sovit gott? Det har jag. Börjar nämligen 10 idag! :D Så jag gick och la mig 10 och vaknade upp för mindre än en halvtimme sedan. Såg att snön har smältit bort lite och jag känner mig faktiskt gladare för det.

Vad händer idag då? Ska vara i skolan som vanligt. Fast idag har vi elevens val. Alla elever får välja ett "ämne" som man vill jobba med i tre dagar. Jag, Hanna och Vendela tog ... engelska. Vet, låter skittråkigt och vi var dom ändå i sjuan som tog det, haha. Men jag och Hanna vill söka in till ett utbyte med vår skola och en skola i USA. Ganska svårt att komma med, vet inte hur många som söker, men det är 120 7-klassare och bara 8 kommer med.. Så det är konkurrens! Tror faktiskt inte att jag kommer komma med, men jag ger inte upp! 

Jaja, nu måste jag stänga av och fixa mig + klä på mig. Vi hörs i eftermiddag som vanligt! Hann ju inte lägga upp gårdagens outfit så den kommer också upp sedan. 

Puss & kram! ♥



Skulle göra en slängkyss ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0