Veckorevyn

När jag var och handlade med mamma så köpte jag en tidning: Nya numret av Veckorevyn. Har inte hunnit läsa så mycket i den, men jag fastnade för en sak: Dom listar snyggaste höstjackorna och det fanns några som var riktigt snygga! Kanske inget för mig, men ändå. Här är min topp 3-lista!

                                                             På 3: e plats...

                      

En vanlig, men ändå skitsnygg skinnjacka! Gillar färgen, ibland kan det vara lite tråkigt med vanliga svarta jackor. Då är denna perfekt! 

                                                           På 2: a plats...

                      

Ännu en supersnygg jacka. Fräsch med den vita färgen och nitarna är som pricken över i. Inte så mycket krims-krams, men den är fortfarande långt ifrån tråkig. Tycker att modell-tjejen passade jättebra i den (hon passade iofs bra i alla jackor!) :) 

                                                       Och 1: a-platsen går till...

                      

... Zebrajackan!
Riktigt cool! Den sticker ut, men på ett bra sätt. Finns inte så mycket mer att säga, mer än att jag gärna skulle ha den på mig! Men priserna på dessa jackor gör det väl nästan omöjligt (för mig), haha. Drömma går ju...  

Där har ni iaf min lista!

Nu ska jag verkligen släcka lampan, även om jag har sovmorgon imorrn. Det är så viktigt att man inte sover för lite, annars blir man på dåligt humör och det förstör dagen samtidigt som det smittar av sig på andra. Så minst nio timmars sömn försöker jag hinna med!

Stora godnatt-pussar och kramar från Sara♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Den vita skinnjackan är supersnygg :)

2010-08-31 @ 18:50:39
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0