VILDA VÄSTERN-BOV: THAT´S ME!

Snart sticker jag iväg på vilda västern-party! Hade lite klädpanik för ett tag sedan, det kändes som om inget blev bra. Men nu har jag hittat den bästa vilda västern-bov-outfiten! Hoppas att man kommer att känna igen mig, haha...


Rutig skjorta - Abercrombie & Fitch (köpt i USA)
Gammal vit T-shirt
Pappas jeans
Rutig trekantssjal - Lindex
Flätat skärp - MQ


                    
Ska ha Mammas mörkbruna gamla boots med klack. Hett! :P

Hinner inte lägga upp fler bilder, got to go!!

Eftersom jag sover över hos dom, så blir det en bloggpaus till imorrn. Lite tråkigt, men jag kommer hem på eftermiddagen imorrn, då blir det kanske ett inlägg. Kanske, för jag har match imorrn! Det är samling halv 4, så vi får se om jag hinner blogga. Hoppas det!

Har förresten gjort en ny kategori: Vänner. Där kommer alla inlägg finnas när jag skriver om vänner och bilder på mig and my friends. Nu har jag tre egna kategorier!

Ha en jättebra lördag! Hoppas ni kommer att få det lika kul som jag kommer ha, för jag kommer att ha sjukt kul med vänner ;)

Stora pussar och kramar! // SARA ♥


Kommentarer
Postat av: sofiesanna

sv: va roligt att du me spelar fotboll ;D

ja de e skoj ;D

ha en bra helg!

2010-09-04 @ 16:25:03
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Frida - Foto & musik

Rolig maskerad outfit! :D



Svar. Ne det är inte lätt att veta om alla program val :c



Åh tack så mycket! :)

Din blogg är jätte fin din med! :)

Kram!

2010-09-05 @ 14:02:56
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0