VAMPYRER SUGER

Hemma från bion! Elr ja, kom hem för ett tag sedan. Har bara tittat på TV invirad i en tjock filt. Mys! Är helt slut efter den här veckan, så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Den kommande veckan ska bli grym har jag bestämt!

Filmen var ju sjukt bra! Hanna och jag satt och skrattade hela filmen - jag skojar inte. Vi asgarvade så det hördes i hela salen, men brydde oss inte det minsta! Hahahahahaha, en grej som var så kul var att namnen var precis som i Twilight-sagan, bara att dom  hade lagt till en bokstav. T ex Eric hette "Derric", Aro hette "Daro" osv. Hahaha! Ska inte berätta så mycket för er som vill se den - men jag kan säga att ni måste se den! Galet bra film, rekommenderar, rekommenderar!! ;)

Efter filmen gick vi runt en snabbis i butikerna, bl.a. Monki! Dom har så himla snygga grejer där! Annorlunda, men jag hittar alltid nåt jag vill ha där. Idag t ex var jag nära på att köpa ett assnyggt linne, men jag tänkte att jag måste börja behärska mig när det gäller shopping. Så det blev inget... 

Hade tänkt visa bilden här, men den funkar inte att visa, blir bara en ram och ett kryss. Synd, det var så himla snyggt!

Lite bilder från dagen:



Nej förresten, jag hae inte alls tänkt köpa det där linnet. Hanna och jag funderade på att köpa dom här mössorna! Tyvärr hade vi inte råd... ;) Vad tycks? ;D



Men ärligt, vi var faktiskt lite tveksamma! Inte för att domvar så snygga direkt (haha), men så himla stora och sköna! Och visst skulle det se lite kul ut om vi kom till skolan med sådana likadana mössor? ;D

Nu är maten klar. Got to go, vi hörs innan jag släcker lampan! ♥


Kommentarer
Postat av: ninni

sv: jasåå, varför slutade du?

..nämen taack! :D blir jätte glad!

2010-09-26 @ 20:14:59
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Postat av: ninni

sv: jaha :) jag har hållt på med det i typ hela mitt liv, och har inte tröttnat än.. ;)

taack :)

2010-09-26 @ 21:04:28
URL: http://ninniisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0