UTVECKLINGSSAMTAL

Nu har jag fikat med mamma! Fikat bestod av glass, valnötter och degistivekex med smör på (inte allt tillsammans såklart! ;) ). Mumsigt!

Har haft utvecklingssamtal idag, men min lärare som jag hatar! Asså det är svårt att förstå hur mkt han pratar. Om man säger ett ord, typ "potatis", så skulle han kunna prata om det i typ... 10 minuter? Asså jag skojar inte! Han kan prata om nåt i 10 minuter (kanske inte potatis då, haha) och man sitter där och sover... Väck mig när du är klar ungefär.
Fast detta utveclingssamtalet skulle eleven själv leda, så han pratade inte sååå mkt. Mamma tror att han har fått kritik av jättemånga för att han pratar så mycket, hehe...

Nu blir det såklart plugg och sedan träning. Blir lite dåligt med update idag, men så är det ibland, tyvärr.

Hoppas att ni har haft det bra idag! Puss o kram ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0