IGÅR

Hejhej!

Slutade 20 i tolv idaaaag!! Guuud så skönt, vi slutade innan lunch som igår. Jag och Hanna slutade då, men t.ex. Vendela, Hannah och Elsa slutade halv två. för dom hade en lektion till efter lunch, medan våran var inställd. Så jag och Hanna gick hem till mig och gjorde pannkakor! Jääättegott! Och så hade vi socker och nutella på, mums!
Fast jag hade bestämt innan att jag inte ska vara med någon idag. Anledning: Plugg. Jag ligger så mycket efter så jag måste ägna en hel eftermiddag åt läxor. Baaaaaaajs, jag hatar det! Vill mycket hellre vara med vänner, men jag jobbar mycket bättre ensam. Då får jag saker gjort åtminstone, hahaha. När jag är med nån så brukar det bara sluta med flumm ist för plugg, hehe. Vilka härliga kompisar jag har! =D

Förlåt för att det blev så dålig uppdatering igår! Men min kväll var hemsk. Jag skippade ju träningen för att kunna plugga, men jag blev ändå inte klar. Satt men några dj**** tal som verkligen inte gick att lösa! Satt med pappa till tio på kvällen, tror jag. Vid det laget var min hjärna helt död, jag kunde liksom inte räkna ut tal som 16-7. Det stod bara helt still. Någon som känner igen sig? Så jag blev inte klar och det var så himla jobbigt, att det slutade med tårar. När jag har för hög press på mig och ingenting funkar, ang. t ex läxor, så blir det oftast så. Mascaran blev helt förstörd och blablabla. Ni fattar. Gick och la mig direkt efter, var så himla trött och hade jätteont i huvudet.
Sov i nio timmar, så jag vaknade ganska utvilad ändå. Vaknade bara en gång under natten av en fruktansvärd huvudvärk. Det kändes som om dom där fåglarna i "Treo"-reklamen stod med sina hammare och bankade på mitt huvud (btw, hur länge har dom haft den där reklamen egentligen?? Minst 100 år, haha) och mitt huvud skrek efter vatten. Vätskebrist såklart. Men efter några glas vatten så somnade jag om, drömde bara någon konstig liten dröm. Härlig natt, hehe.

Förlåt för ett lite långt inlägg! Var bara tvungen att berätta om igår.

Nu ska jag fortsätta plugga. Självklart så blir det mer bloggning under eftermiddagen! 

Pussar och kramar! //SARA ♥

       

       

Haha, Hannah och Vendela kom på idén att köra runt i en kundvagn. Haha jättekul! Det var lite svårt att köra, men jag är klarade nog av ett körkort ;)


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej! Och välkommen in och anmäl dig till veckans-blogg-tävlingen inne hos mig.

Mer info hittar du här:

http://musiklowa.blogg.se/2010/september/chansen-kan-bli-din.html#comment



oxox Musikbloggen

2010-09-07 @ 16:00:07
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0