FRIDA

Tja!

Hanna är här nu, vi gör läxor :( Baaaaaaaaaaaajstråkigt. Menmen, måste göras...

Idag har jag ingen träning. Ganska skönt faktiskt, känner mig lite smådålig... konstigt trött liksom, ni fattar. Det är nog för att det var så himla kallt idag! Det var soligt också, men det blåste så himla mycket! I skuggan kändes det som -10 grader.. Frös som in i helvete, så när jag kom hem åkte stora tjocktröjan på :)

Och nu, äntligen, har min Frida-tidning kommit! Hade börjat fundera på om vi verkligen hade skickat in prenumerationsanmälan, men idag kom den som sagt! Blev skitglad, haha. Frida är faktiskt en grym tidning, allt från skvaller till pep-talks (t. ex. hur du stärker ditt självförtroende osv). ÄÄlskar modesidorna, det är dom jag alltid bläddrar fram till först! Absolut det bästa ;)
Tyckte hårdiademet som man fick med var lite... ja. Passar verkligen inte i diadem, så det kommer jag väl slänga, haha.

Någon som läser Frida? Vad tycker ni?



O-M-G! Hårband och allt!




Nej, nu ska jag fortsätta med läxorna och sedan ska jag och Adam fixa middag. Spaghetti och köttfärssås ikväll!

 Vi hörs senare ikväll ♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna Jojjo Berglund

Tack :)

Allt bra? :P

2010-09-28 @ 19:57:47
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0