ROBOT UNICORN ATTACK

Hej allihopa!

Hahaha, har ni hört talas om Robot Unicorn Attack? Det är ett spel på internet som är så himla kul! Beroendeframkallande. Det var Hanna som tipsade mig, för hennes storasyster körde och  början tänkte jag: "Ååh, ett av Hannas 'roliga' spel igen... yeeho." MEN när jag spelade det så blev jag helt galen! Typ "NEEEEEEJ!! FAN VAD LITE POÄNG, MÅSTE SLÅ MITT REKOOOOOORD IGEN!!!!!!"
Inte för att skryta, men jag är faktiskt ganska bra ;) men faktiskt, mitt rekord är 128 000! Hahaha, nu tänker ni säkert att jag är en konstig datanörd, men det är jag faktiskt inte! Har lärt mig att behärska mig... och idag var jag faktiskt jätteduktig, hjälpte Adam att komma 1:a på highscoren på Facebook! Hur snäll syster?? ;)



Djupt koncentrerad...



... F*N BARA 30 000!!!!!!! DJ**** *** ****



Gud vad kul det här e... ;)

Men shit! Titta på min tumme! Ser ju helt cp ut! Fast min tumme är lite konstig, haha! Så tro inte att jag är missbildad, stämmer inte (faktiskt) haha! ;) Så ni vet ni det...

Nu blir det lite plugg - svenskaprov på fredag! Ordklasser.. jaaaaa. - och sedan ska jag byta om till träningen.

Haft en bra dag? ♥

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Sv: Okeej :P <3

2010-09-27 @ 18:33:58
URL: http://bellalaadan.blogg.se/
Postat av: Anonym

va med i min dagens blogg!? :)

2010-09-27 @ 18:45:17
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0