KUSINERNA HÄR!

Hejsan! Jag är ju för glömsk! Hade helt glömt bort att vi skulle ha gäster! Våra kusiner är här för att fira Adam. Och deras superdupersnuttinuttiga hund är här! Dom har en liten mops, som heter Märta! Haha, namnet är lite.. ja. Men gulligt ändå :) Ska berätta lite mer om henne imorrn, då visar jag bilder på henne också! Från när hon var 8 veckor till nuvarande form ;) Missa inte! Haha..

Mamma blev lite arg förut, hehe. Jag är en sådan person som kan stänga in mig i badrummet i timtal. Idag så tog jag ett bad och låg där ett bra tag. Sedan skulle jag tvätta håret och grejer, så jag var nog inne där i två timmar elr nåt. Och jag hade ju helt glömt bort att våra kusiner skulle komma! Så mamma bankade på dörren för att hon ville in och fixa sig. Jag fattade ju ingenting! Sedan fattade jag... 

Hahaha, jag är så himla klantig! Jag sa till min kusin (han är två år yngre än jag, alltså 11) att jag kunde skriva min mailadress och mitt lösenord jättesnabbt. Och så gjorde jag det och skrev mitt lösenord!! Haha, pundhuvud! Då skrattade han, men lovade att han minsann inte skulle logga in på in facebook ;)

Nej, ska inte sitta och blogga mer, ska inte vara så osocial. Tänkte bara visa min "uppklädningsoutfit" och sedan fortsätta att titta på matchen med dom andra. Barca - Bilbao! Är jättestort FC Barcelona-fan, så denna matchen vill jag inte missa!

Önskar er en fortsatt bra kväll! Kram♥



Har på mig en svart, hög kjol med hög midja och en topp med en söt liten bröstficka från Ginatricot.






Mitt fina halsband är på - har dock glömt bort vart jag köpt det...




Mitt älskade Thomas Sabo-armband med berlockerna är på :)



Avslutar med en slängkyssbild! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Läs & komentera! ♥

Sv; ÅH tack så mycket och desamma :D

2010-09-26 @ 11:14:54
URL: http://smmajl.blogg.se/
Postat av: Naima

Heejsan :D Vad har du för planer idag då ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-26 @ 11:32:43
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0