FREEEEEEDAG!

Godmorgon på er!

Sitter och äter frukost och lyssnar på "Från och med du" med Oskar Linnros. Älskar den! Så avkopplande.. Vill bara sjunga med hela tiden ;)

Igår efter träningen så tittade jag på TV. Tittar faktiskt inte så mkt på TV, förutom på helgerna. Men det gjorde jag igår och då fastnade jag för CSI Miami! Det var ju skitkul, haha! Har aldrig sett det förut. Kanske inte favoritprogrammet, men det kommer jag fortsätta följa (liiiite iaf!). 

Idag är det fredag! Jaaaa! Som man har längtat. Den här veckan har gått så jäkla snabbt! Kommer ihåg i lågstadiet, då kändes det som ett år fast det var fem dagar. Men från fyran och uppåt har veckorna bara flugit förbi! Sjukt.. Men vad ska man hitta på ikväll då?? Måste nog hänga med nån vän, myskväll kanske! Med film i soffan.. kanske sova över... vi får se! 

Nej, nu ska jag gå upp och fixa mig. Puss på er! Vi hörs i eftermiddag ♥  






                                        ... och såhär sur blev jag när jag förlorade på kort ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0