FÖRLÅT...

ÅÅh. Den här veckan har varit  ganska jobbig. Hitills iaf... Vi har så mycket plugg och jag har legat efter hela tiden, vilket har lett till att jag har fått hoppa över två träningar för att plugga. Har sovit lite och blablabla... Mitt humör blir piss och det märks ju i bloggen! Så jag ska lova att jag ska vara gladare och piggare dom kommande dagarna och absolut nästa vecka!

Det blev ingen cykelkorg idag :( Det var krångligt för cykellampan var i vägen och pappa visste inte hur man skulle sätta på cykelkorgen på cykeln osv. Skulle också köpa cykellås, men det blev det inte heller! Team Sportia hade inget normalt lås, haha!

Sedan skulle vi hitta present till Adam! Vi gick in på Esprit Men, och där hitade vi lite bra grejer. Men seriöst: INGET plagg fanns i storlek M! Jag skojar inte, vi kollade på många jättesnygga grejer, men det fanns bara i S och neråt, samt L och uppåt. Irriterande, right? Pappa och jag blev galna! ;) Men vi hittade nåt till slut: en snygg, randig T-shirt från MQ. Typ det billigaste vi hittade som inte såg "för billigt" ut ;P

Så imorrn blir det tåååårta!!! :D Bland det bästa med att fylla år! Först är det presenterna. Jag vet, det låter hemskt, men erkänn: hur härligt är det inte att öppna presenter?! Känslan... Efter det är det uppmärksamheten och tätt efter det kom tårtan på tredje plats! Håller ni med? :)

Nej, nu ska jag släcka lampan. Vill bara passa på att säga förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra dom senaste dagarna. Men ni vet varför: dom dj** cpkukläxorna. Lovar att det ska bli skärpning dom kommande dagarna! ;)



Så söt! ;)



Hahaha! Hanna och Vendela :)

                    

                                                      Vendela, Hanna, Hannah. Mina fina tjejor! <3



En liten bild på mig...

Nu ska jag sova!! Godnatt allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0