CHOKLADMOUSSE/KLADDKAKESMET

Hallå allihopa!

Sitter i min soffa med chokladmousse! Galet gott! Which brings me to my next point:

Jag, Hanna, Hannah och Vendela gick hem till mig idag på lunchen (vi hade håltimme, klart man går hem till nån och gör ätlig lunch än att äta skolans bajs som ska föreställa mat) för att laga lunch. Vi gjorde omelett. Gott, men ingen av oss blev riktigt mätta. Då kom Vendela med "the splendid idea!!" att vi kunde baka kladdkaka! Så vi gjorde det! Fast vi hade inte så mycket tid på oss, så det blev stress men så dj** mycket skratt! Hahaha, vi ba: VART ÄR DECILITERMÅTTET??!! GE MIG ÄGGEN!! VART ÄR MJÖLET?!! AAAAAH SKYNDA SKYNDA SKYNDA!!!!!!! Ungefär så, haha. Men när smeten var klar så insåg vi att vi inte skulle hinna sätta in smeten i ugnen, för i behövde åka tillbaka till lektionerna. Och då kom jag och Hanna på "the splendid idea!!" att vi kunde hälla upp smeten i glas och äta!! Smart va? som chokladmousse! Så det gjorde vi.Vi blandade i glass också...
Säger bara en sak: DON´T TRY THIS AT HOME, haha. Vi mådde så jäkla illa efteråt! Allihopa! Det kändes som om man ville spy, haha.  
Annas har jag haft en väldigt bra dag och jag hoppas att ni har haft en minst lika rolig dag!

Gick hem till Vendela efter skolan, men hon skulle på skytteträning, så nu är jag hemma. Hoppar träningen ikväll för vi har så himla mycket läxor! 6 läxor och ett jättestort prov denna vecka! Varför ger man oskyldiga barn så mycket läxor?? Något parti som är emot detta??

Så nu ska jag plugga. Baaaaaaaaajs. Trååååkiiiiiigt. 

Puss puss på er ♥



                                                                        
Den uuuunderbara smeten!



                                                             Hanna, Vendela och Hannah njuter av efterrätten! 

                          
                                                
                                                                            JAG njuter av efterrätten!

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

fin blogg

kramkram

2010-09-20 @ 20:10:26
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/
Postat av: ellie m

mumms (A)

2010-09-20 @ 20:55:07
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: ellie m

sv. Tack nästan allt är från min favorit affär topshop (a)

2010-09-20 @ 21:36:31
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: Patricia

LOVE CHOKLAD



puss

2010-09-22 @ 21:37:39
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0