DAGENS BEKVÄMA OUTFIT

Nu har jag iaf gjort en läxa... svenskan. Men vi hade faktiskt pronomen och konjuktioner i läxa! Skitjobbigt och så himla krångligt! ågon som håller med? Varför är språk så himla komplicerat?? Och varför kan inte bara alla i hela världen prata engelska? Då skulle ju allt vara mycket lättare! ;)

Nog om det. Tänkte visa vad jag har haft på mig idag!




Min kära, vanliga skinnjacka från H&M
 

Rosa (?) tjocktröja från Abercrombie & Fitch (köpt i USA), grått linne från Ginatricot, mina nya strumpbyxor från Gina.
 

           


Idag körde jag på snedtofs och stooora örhängen från Gina...



... och min kära Italien-väska som jag har berättat om förut! För er som inte har sett det inlägget, gå in på kategorin "Saras kläder/smycken/accesoarer" där jag berättar mer om denna väska och mina övriga! ;)



Till sist: mina älskade, beiga convisar! :D

Ser ni: En tjocktröja och ett linne är ganska enkelt och kanske lite tråkigt. Men med ett par strumpbyxor med ett roligt mönster så höjs outfiten enormt! Och dom stora örhängena hjälper till ;) 

Nu ska jag fortsätta plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0