GODMORGON ALLIHOPA!

Vaknade för lite mer än en timme sedan. Har fixat en ny design! Vad tycker ni?

Tittade ju på "The mother" igår. Den var... så sjukt skruvad. Det handlade om ett gammalt par som skulle hälsa på sin son och sin dotter. Plötsligt dör gubben, men mamman vägrar åka hem och bli änka. Så hon blir ihop med - håll i er nu - dotterns pojkvän (pojkvännen spelas av Daniel Craig). Dottern blir skitarg och blablabla...

Mamma blev jättearg på mamman, det kändes som om hon skulle hoppa in i TV: n och slå till henne, haha. Fast det gjorde dottern istället! Dottern ba: mamma, jag har funderat på det här i några dagar och... jag vill slå dig. Och så gjorde hon det, haha. Sjuk film..

Idag ska jag spela match! Fast matchen är vid 3. Asså det suger att ha match vid just 3! Då kan man inte hitta på nåt varken innan elr efter, som att typ åka in till stan elr nåt! Antingen ska matchen vara ganska tidigt, typ 11, elr ganska sent, kanske vid 6-tiden. 
Nog om det. Vi ska iaf kicka ass! Förra matchen tappade vi ju 3-0 till 3-3. Grr... Så ska det inte bli idag, vi ska VINNA!!

Ååh, jag är så himla shoppingsugen! Går nog inte att shoppa idag dock, pga den där dj** matchtiden.. Men imorrn! Mååste köpa strumpbyxor med mönster, som jag har visat i Dagens vill-ha! Kanske ett par svarta jeans... vi får se imorrn ;)

Ska gå upp och äta frukost nu. Hoppas att ni hade en bra kväll igår!

Pussar och kramar //SARA♥  








                                                                                                
Just nu

Kommentarer
Postat av: Mirelle

Har frågestund på bloggen.

Fråga jag svarar.

Kram!

2010-09-18 @ 11:00:11
URL: http://mirelleyoussefz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Åh tack vad snällt! Du har en väldigt fin blogg du med :D

2010-09-18 @ 11:23:25
URL: http://jothefashionfreak.blogg.se/
Postat av: YAKIE LOGRELL

heej du råkar inte ha ett bra tips på film? är desperat haha :)

2010-09-18 @ 12:03:14
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A

Sv; Ja, det var verkligen hur kul som helst! :)



Europe är typ det enda jag och pappa har gemensamt och därför har vi gått på 2 konserter tillsammans =)



Tack så hemskt mycket! Jag blir så glad när du skriver sådär :D din var också jättefin! ♥

2010-09-18 @ 12:24:41
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D ♥

2010-09-18 @ 13:15:15
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0