SKOLVAL

Är hemma hos Hanna, vi tittar på Tyra Banks show och äter mellis. Snart börjar Top Model 6! :D

Idag hade vi en lite annorlunda skoldag: skolval. Det är som ett vanligt politikval, fast mycket mindre såklart. Vi skulle bara rösta på ett parti och jag valde: Centerpartiet! Om jag var 18 år nu skulle jag nog ha röstat på Centern, dom passar bra in på mina åsikter och så. Kommer nog aldrig rösta något annat än blått..

Efter skolan skjutade jag Vendela till busshållplatsen, hon skulle på sin simträning. Först orkade jag inte, det är ganska långt dit. Men då sa hon att jag skulle få en pingvinstång! Det är godis, om ni inte vet vad det är. Supergoda! Så då följde jag med henne såklart :) Då träffade vi Lisa också! Hon går i vår parallellklass, men vi gick i samma klass i mellanstadiet. Jag och hon gick också i förskolan och lågstadiet tillsammans. Love you! 

Åååh vad jag är shoppingsugen! Så himla shoppingsugen. Men íngen är det förutom jag! Ingen vill sticka iväg och shoppa... Det får bli nätshopping, haha.

Har ni haft en bra dag? Det har jag haft! Puss o kram på er alla! ♥

Lite bilder från idag: (haha vi var lite uttråkade. Ni förstår när ni ser bilderna ;))  


                     

Posade lite bredvid Jan Björklund. Fråga mig inte varför, ingen idé. Jag vet nämligen inte heller varför... Gillar inte honom alls! Inte FP heller för den delen, haha!

                     

Men jag älskar honom ändå...

                       

                    Hahaha, trodde ni verkligen på det?? Det här är mina sanna känslor för Jan...



Fina Hanna! När jag frågade om jag fick lägga upp den här bilden så sträckte hon sig efter datorn och sa: Vilken rumpa jag har! Haha, hon skojade ju såklart. Men har hon kanske smyganvänt Reebok Easy Tone? :P :D


Kommentarer
Postat av: Tawnie

Haha, roliga bilder!

2010-09-17 @ 17:40:40
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0