JOGGING

Hallååååå!

Sry att första inlägget idag kom så sent. Jag tänkte göra ett inlägg imorrn, men jag hade så sjuuukt bråttom till skolan! Elr egentligen hade jag inte så bråttom till just skolan, hade mer bråttom till Hanna! Hahaha. Hanna blir så himla sur om jag blir sen, annars måste jag ju betala nån krona! Helt sjukt, men Hanna vill att jag ska betala EN krona när jag kommer EN minut sen! Haha att hon orkar! Min lilla tidspessimist :) Nu ligger hon hemma och är lite småsjuk dock... Stackare!! :'(

Kan berätta VARFÖR hon nästan är sjuk: Idag på gympan så skulle vi träna kondition - jättekul, jag vet. Och vi skulle springa ganska långt också, 5 km! Alla ba: neeeej! Men som om det inte var illa nog så började det REGNA! Det är inte sant! Och jag, Vendela, Hannah och en till tjej i vår klass kom jättelångt efter, för vi hade gått på toa! Så vi fick typ springa för att komma ikapp dom andra. I regnet. F***n vad sur jag blev. Haha :)

Men efter skolan cyklade v till ett suuuperbra café, det är så himla gott där! Fast det var jättelänge sedan jag var där, så det blev ganska mycket godsaker, hehe... Men det var det värt! =D

Nu är Vendela här, vi tittar på scrubs. Haha, så himla kul! Men jag ska snart byta om till min träning. Blööö orkar inte träna! Så himla trött..




                                               

                                                      Hannah och Vendela på caféet :)


Fler bilder kommer sen, got to go!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0