FRILUFTSDAG

Heellu!

Är hemma hos Hanna. Vi hat precis tittat på Top Model 6. Älska!!
Idag har vi haft friluftsdag. Jaaaa. Vad roligt. Jaaa. NOT! Usch, jag hatar friluftsdagar! Jag förbättrade mig på en grej, och det var 800 meter, 3.01 ist för 3.03. Wohoo.

Tycker faktiskt att det är lite onödigt med friluftsdagar. Vi har haft friidrott på gympan i mer än två veckor, så...
Haha, det hände en liten konstig grej idag också: Min mamma hade fixat en matlåda med pastasallad. Men när jag öppnade lådan och skulle äta så var det bara pasta där! Ren pasta, inget annat! Haha, tror det blev lite missförstånd där... Jag vaknade kvart i åtta av att mamma väckte mig, då sa hon nåt om det. Jag ba: mmmmmmmmmmokemmejmmm.. nej, men jag mumlade nåt iaf. Och då sa hon nåt om matsäcken, tror jag... Vaknade sedan fem i åtta av att Hanna ringde mig. Och den ringsignalen är inte den bästa wake-upsignalen heller! Så jag somnade om och hann sova lite på ca 10 minuter..

F*n vad tråkigt inlägg, haha. Men jag är så himla trött efter den här dagen så det blir lite tråkigt. Förlåt, men ni som har blogg, ni kan väl känna igen er? ;)

Har ingen träning ikväll, så jag bloggar mer då. Puss på er! ♥


  

  

Min FANTASTISKA mobil... ;) Helt okej, förutom att den kan stänga av sig närsomhelst och sätta på sig igen efteråt... skumt!

  

Ingen jättekvalitée... Skyller på Hannas webb-cam ch att det är ganska mörkt i rummet :) 

Kommentarer
Postat av: Master

Tyst sara, min web-cam äger P)

2010-09-14 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0