GODNATT

Har precis blivit klar med mtteläxan som är till imorrn. Skönt!

När jag kom hem var jag så himla trött. Jag började med en varm dusch + tvättade håret. Efter middagen så passade jag på att städa lite i rummet, det var sååååå himla stökigt! Och städarna kommer imorrn, så då måste det ju vara lite undanplockat. Har också tagit fram kläder till imorrn. Längre ner finns det lite ledtrådar till min outfit som jag ska ha imorrn!

Och såhär stökigt var det före - och efter:

FÖRE:


         

        

       

       

       

EFTER:

       

       

        

Lite skillnad iaf? Bra jobbat Sara!!

Nu måste jag släcka lampan. Förlåt för dålig uppdatering idag! Har varit alldeles för trött för att blogga som sagt. 
Och sneak peaken på morgondagens outfit kommer imorrn ist, innan jag sticker till skolan. Bara så ni vet ;) Jag hinner nämligen inte blogga mer, börjar tidigt imorrn. Måste sova :)

Godnatt, hörs imorrn! //SARA ♥ 

           


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Snyggt jobbat! Önskar jag kunde ta tag i att städa mitt rum också.. suck....

2010-09-14 @ 23:02:16
URL: http://stoppochbelagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0