DAGENS VILL-HA: ARMBAND

Nu blir det ett snabbt inlägg här. Jag lovade ju att jag skulle göra ett dagens vill-ha! inlägg. Och det blir det också!

Dagens vill-ha är armband!

 


Från BikBok, 149 kr.
Det är precis det jag vill ha - kedjor! Det där är perfekt ju, måste ha! Det blir att shoppa vääääldigt snart...



Och det här då!! Favvo! Så jäkla snyggt ju! Riktigt coolt med nitarna och kedjorna och... Från BikBok det med, 129 kr. LOVE IT!

 

Också ett ganska enkelt, men ändå riktigt snyggt armband. Påminner lite om det första. Men kedjor är det och det är det jag vill ha! Väldigt prisvärd, endast 79 :- från Bikbok.



Zzzzebra! Det sista från Bikbok nu, hehe. Bikbok har ju dj** snygga smycken! Nästa gång ni är och shoppar: gå till Bikbok. Det ska jag göra iaf och jag ska shoppa loss - på endast armband!
Det här kostar 79 kr det med och faktum är att jag har börjat älska leopard-och zebramönster! Så himla snyggt. Gillar också när det är två smala, likadana armband. Väldigt fint!


Sist, men inte minst... blommigt från INDISKA! Det här är lite annorlunda från dom andra jag har visat, men så himla sött! Vill ha ett brett armband, har inget sånt. Blommorna tuffas till lite med den svarta bakgrunden också. Sött och fint, men samtidigt riktigt coolt! 59 kr kostar det.

Nu måste jag verkligen sova, har bloggat alldeles för länge... Jag skulle vilja visa upp mera armband, men jag hann inte med fler. Fick fota dessa med kameran på datorn, eftersom man inte kan kopiera bilder från Bikbok. Så det är inte så mycket kvalitée, men det får duga ;)

Tror inte att jag hinner blogga på morgonen imorrn. Men jag slutar två, så på eftermiddagen blir det uppdatering ;)

STOOORA GODNATT-KRAMAR FRÅN SARA! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Fin blogg! :) :)



Kommentera gärna min!

2010-09-14 @ 06:56:47
URL: http://msvikkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0