THOMAS SABO

Sa för några dagar sedan, att jag skulle berätta mer om mitt Thomas Sabo-armband! Och det är precis vad jag ska göra nu:

       

Jag har fyra berlocker på mitt älskade armband. Det är...

       

... ett dollar-tecken! Mamma har valt alla berlocker och hon valde denna föratt hon vet att jag älskar att spendera pengar! Shopping är ett av mina största intressen, I ♥ IT!! Så tecknet stämmer väl in på mig :) Önskar att jag fick 100 000 kr varje dag BARA för shopping... vilken dröm, va?

       

... en palm! Palmen vet hon (mamma) faktisk inte varför hon tog den, hon tyckte mest att den för fin :) Men den stämmer visst in på mig. Jag ääälskar att resa, att resa till ställen med stränder, stekande hetta, restaurangkvällar och just palmer! Så den är perfekt, tycker att den är den finaste av mina berlocker.

       

... ett S! Ja, den var väl inte så svår att förstå. Jag heter Sara, så den var väl självklar. Fin var den ändå! Enkel, men ändå så söt ;)

       

... och slutligen: en "smaragd"! En smaragd är det ju inte, men det ska likna det iaf! Smaragd är min månadssten, jag är född i maj. Älskar smaragd, tycker det är så vackert! 
Har märkt att mitt armband bara består av färgerna silver och grönt. Men det är fint, färgerna passar bra ihop!

Det var det! Är det någon mer som har ett Thomas Sabo-armband med berlocker? 

Nu tror jagatt jag ska gå och lägga mig. Har precis sett klart Mamma Mia med mamma! Riktigt bra film. Mammas favoritscen är när Donna gör iordning Sophie inför bröllopet. Mor och dotter-scen, så gullig hon är! :)

Hoppas att ni har haft en bra dag! Det har jag haft ;) 
Puss på er och godnatt! 


       
P.S. Jag har skapat en ny kategori: Saras kläder/smycken/accersoarer! Där kommer det att finnas sådana här typ av inlägg, inklusive detta :)


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-13 @ 01:58:48
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

godmorgon

2010-09-13 @ 08:33:51
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Anonym

så snyggt dollartecken :)

2010-09-13 @ 10:50:50
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Paulina

Åååh vill också ha ett Thomas Sabo-armband :P

2010-09-13 @ 13:01:44
URL: http://paulinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0