B. M. G. = FUN AND WEIRD!

Halllåå allihopa! Har precis ätit middag med familjen, spaghetti med köttfärssås. Mums! 

Angående Blue man group: Sjukt bra och underhållande, men samtidigt så himla konstigt. Dom gjorde verkligen helt udda saker! Det var färger, det var miljövänligt papper, det var publik som fick komma upp på scen, dans, trummor... Unikt! Dom är så roliga, dom stirrar ju hela tiden. Skulle inte klara av att hålla masken som dom gör. Aldrig, haha. 
Det var jättekul att träffa Anna iaf! Jag trodde att det bara skulle vara Anna och hennes mamma, men hennes syskon var också med. Det var väldigt trevligt att träffa dom! Har gjort det många gånger förut och dom är så snälla och gulliga :)

Ikväll hade jag, Vendela och Hanna pratat om att sova över, men det verkar inte bli nåt med det. Tråkigt! Nu kanske ni tänker: "Varför sova över från en söndag till måndag, med skolan och allt?" Men det är nämligen så att vi börjar Kvart över ett imorrn!!! Vi har halvdag imorrn, vi ska ha det en gång i månaden tror jag. Så himla skönt! Men vi kanske kan träffas innan och åka till skolan tillsammans... Vi får prata om det!

Det blev inte så många bilder från showen. Man fick ju inte fota under föreställningen, men några foton kan jag lägga upp iaf (tog några fler, men dom vill jag inte lägga upp här, hehe)




Innan föreställningen började



             
                     Efter showen. Man fick gå fram och fota sig med dom blåa männen, något som vi inte gjorde :P

             

    



                  

Kvällens outfit: Refelxgult linne - Butik i Norrtälje
Svarta shorts - H&M
Gamla tights med spets längst ner
Armband med berocker - Thomas Sabo
 + Höga, beiga converse
    Min bruna väska från Esprit, London

Ha en bra kväll! Det blir nog nåt inlägg till innan jag går och lägger mig! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: taack så jättemke :D <3

2010-09-12 @ 21:21:28
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Åhh häftigt att du såg showen!! :D Jag vill gärna se den själv också, men det får bli senare någon gång.



Sv: men tack rara du!

2010-09-12 @ 21:47:21
URL: http://createthestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0